Minä, anti-käsityöihminen, joka en omista edes silmäneulaa ja lankaa, kangasvarastoista puhumattakaan, saan onneksi vierailla erään kaverini LAAJOILLA kangasvarastoilla. Sieltä lähti viimeksi mukaan mm. eräs raitainen kangas, joka suorastaan vaati päästä nukkismiehen kauluspaidaksi. Koska nyt, kun ajankohta askartelulle on erittäin epäsopiva, minä tartun toimeen.

Minun pitäisi:

- laittaa pyykit kuivumaan

- pakata huomenna alkavaa Pietarin-matkaa varten

- kastella kukat

- siivota keittiö

- MENNÄ NUKKUMAAN!

Sen sijaan minä:

- askartelen nukkismiehelle paitaa

- etsin pinsettejä ympäri kämppää

- tiputin pikkuhelmiä näppiksen väliin enkä saa niitä kaikkia pois :(

- melkein puhun jo rumia :O

Mutta kohta liimaukset ovat kuivuneet ja voin ottaa kuvan lopputuloksesta, se vaikuttaa aika onnistuneelle. Vähän tursuaa langanpäitä jostain mutta en jaksa ja ehdi niitä enää fixaamaan. Nappina toimivat helmetkin ovat vähän turhan isoja, mutta ne ovat pienimpiä helmiä jotka omistan, joten onko minulla vaihtoehtoja? 

Jippii, nyt muihin hommiin ja nukkumaan!

140207.jpg