Ja taas kerran pitää aloittaa päivittelyllä miten nopeasti aika kuluukaan. En ole edes käynyt blogissani aikoihin, saati mineillyt mitään. Olin saanut tunnustuksenkin, kiitos siitä Violalle :)

Lauantaina kokoonnuimme taas Viikkiin topattua huonekalua tekemään. Päätin tehdä nojatuolin aiemmin tekemäni sohvan kaveriksi. Paksu kangas oli aika haastava valinta mutta yllättävän hyvä lopputuloksesta tuli.
1588292.jpg

Nyt olohuoneessani on kiva sohvaryhmä:
1588290.jpg

Sohvat ovat samaa kangasta, joka kuvassa näyttää hiukan raidalliselle mutta sitä ei todellisuudessa ole. Jalkoina käytin kellonmallisia puuhelmiä tai miksi noita pitääkään kutsua. En kuollaksenikaan muista mistä olen noita hankkinut. Tietääkö joku? Tai muistaako lahjoittaneensa näitä minulle?
1588295.jpg

Minulla on noita on tummanruskean lisäksi anilliininpunaisia sekä puunvärisiä. Jos joku tietää mistä näitä löytyy niin laitatko kommentteihin, kiitos.

Minulta pyydettiin kuvaa kaikista nukkekotini huoneista ja viime yönä klo 12 niitä näpsin, joten kuvat eivät ole kovin laadukkaita mutta kyllä niistä sen verran näkee kuin pitääkin.

Keittiö:
1588265.jpg

Ruokailuhuone:
1588259.jpg

Olohuone:
1588270.jpg

Kylppäri:
1588271.jpg

Makuuhuone:
1588276.jpg

Lastenhuone:
1588278.jpg

Ompeluhuone: (sorry, tosi suttuinen kuva)
1588280.jpg

Keskihuone:
1588283.jpg

Ja varasto:
1588287.jpg

Varasto on saanut täytettä roppakaupalla kun minulla on käynyt lapsivieraita, joiden olen antanut leikkiä nukkekodillani. Kyllä on nukkekoti saanut kyytiä :) Onneksi kaiken voi korjata. Keskeneräistä vielä on paljon mutta enää en jaksa edes stressata näillä hommilla. Valmistuu sitten kun sen aika on.

Haaveilen tekeväni sohvaryhmään vielä jalkarahin. Se valmistuu todennäköisesti aikaisintaan syksyllä tai riippuu kesän keleistä :)