Viikissä kokoonnuttiin kristallikruunujen tekoon. Olipa hauskaa touhua! Kärsivällisyyttä se vaati mutta ihan tyytyväinen olen aikaansaannokseeni:

1995109.jpg

Kruunua pitää vielä oikoa ja asetella kunhan sen ripustaa lopulliseen paikkaansa. Tällä hetkellä vahvin vaihtoehto on, että kruunu tulisi kylppäriin, muihin huoneisiin se ei oikein mahdu. Pitäähän nukkekodin asukkaillakin olla vähän luksusta ja sitähän se on kylpeä kristallikruunun valossa!

Jostain syystä olen innostunut säilöntäasioista. Nukkekodissani ei ole (vielä) edes hillokellaria/ruokakomeroa mutta säilöttäviä purkkeja sitäkin enemmän eikä tässä ole edes kaikki. Valmiit purkit, joita on 23 kappaletta, olen piilottanut niin hyvin etten juuri nyt itsekään löydä niitä :) Säilyvätpähän!

1995110.jpg

Eräs kaverini roudaa minulle tällaisia lasipulloja, joista saa hienoja säilytyspurkkeja. Kiitos!!! Ylemmässä kuvassa alarivin 5. vasemmalta on tällainen purkki, johon olen liimannut etiketin ja poistanut metallin korkin päältä. Jokin kangasjuttu sopisi korkiksi, pitää jatkokehitellä tätä vielä. Kunhan autotallini valmistuu, saa alarivin 2. vasemmalta oleva pullo pintaansa harmaan maalin ja elää loppuelämänsä kaasupullona. Pullo on prikulleen oikean muotoinen siihen tarkoitukseen.

1995111.jpg

Näitä minulla on siis aika paljon ja koska nukkikseeni ei tule kovin suurta kellaria, voisin tehdä näillä vaihtokauppaa. Jos haluatte vaihtaa jotain kivaa näihin, niin laittakaa kommentteihin.

1995112.jpg