Pitkästä aikaa olen saanut taas monta juttua aikaiseksi. Tein keittiöön astiahyllyn ja kuivaushyllyn. Lautaset on limupulloista otettuja korkintiivisteitä, jotka on maalattu pienoismallimaalilla kermanvärisiksi. Niistä tuli hienot vaikka itse sanonkin. Olen jemmannut muut nukkiksen "arkiastiat" liian hyvään paikkaan kun en itsekään löydä niitä, siksi hyllyt on toistaiseksi tyhjillään. Toisinsanoen minulla on liikaa romua nurkissa kun tarpeelliset tavarat hukkuu romun sekaan :)

Hyllyssä olevat pikarit on saatu kaverin kaverilta, kiitos noista ja muistakin ihanista tavaroista, joita sieltä suunnalta sain :)

47781.jpg

Sain viimeinkin pönttöuunin valmiiksi ja se pääsi koristamaan makuuhuoneen nurkkaa. Uuni on tehty Pringles-purkista, joka on päällystetty röpelöisellä akvarellipaperilla ja metallipaperista leikelty luukut ja ala- ja yläreunan koristelistat. Samasta paperista on leikattu luukkujen yläpuolella oleva ornamentti, jonka malli on omasta päästä. 

Euroihmeessä myytiin puisia nukkishuonekaluja, joita eräs kaverini kävi minulle sieltä erittäin kiltisti hamstraamassa kun en itse päässyt. Ne sopivat hienosti makuuhuoneeseen.

46929.jpg

Hiihtolomavieraat toivat minulle pohjoisesta tapettikirjan. Mikä aarre! :) Olen jo valkannut sieltä tapetit makuuhuoneeseen, keittiöön ja kylppäriin. Nyt olisi pakko saada se nukkekodin runko valmiiksi!

46928.jpg

Tässä lempparitapetit :)

46927.jpg

Tässä illalla askartelin nukkikseen kehdon. Se on vasta koottu kasaan. Kunhan liimat kuivuu, maalaan sen makuuhuoneeseen sopivaksi. En vain malta olla laittamatta kuvaa samaan syssyyn.

46930.jpg